آيا قهوه‌ ي سبز براي لاغر شدن جوابگو است؟

در دنياي اين روزها لاغر شدن و داشتن اندامي متناسب خواسته ي همه است. به همين دليل بازار پر از داروهاي شيميايي شده كه وعده ي لاغري و كاهش وزن را به خريداران مي دهند. كم كردن وزن٬ چربي سوزي و رسيدن به تناسب اندام دغدغه اي است كه در همه جاي دنيا مردم با آن روبرو هستند. براي كاهش وزن روش هاي گوناگون شيميايي٬ گياهي و فعاليت بدني پيشنها مي شود اما اخيراً مكمل‌هايي وارد بازار شده كه ادعا مي كند با مصرف چاي لاغري سهله بدن دچار چربي‌سوز مي‌شود. شايد در ميان شلوغي بازار دارو و روش هاي رسيدن به تناسب اندام انتخاب سخت باشد اما مصرف چاي سهله راهي جديد و مطمئن است. مصرف قهوه ي سبز نسبت به مواد شيميايي عوارض و خطراتي را براي بدن به همراه ندارد. شايد افراد زيادي هستند كه به دنبال لاغري بي دردسر و راه هاي سريع هستند. با ادعاي توليدكنندگان مكمل‌هاي قهوه سبز لاغري اين گياه داراي اثرات كاهش وزن است.

مصرف دمنوش قهوه سهله با تاثيري كه بر كاهش اشتها و ايجاد سيري مي گذارد باعث كاهش وزن شده و تناسب اندام را به دنبال دارد. از خواصي كه نوشيدني قهوه سبز دارد چربي‌سوزي قوي و كاهش اشتهاي موثر است. اين نوشيدني سريع‌الاثر بوده و كاهش وزن باور نكردني به همراه دارد. با مصرف دمنوش سهله مي توان از خواص انرژي‌ دهنده آن در طول روز بهره برد. متاسفانه مسلما مواد شيميايي خطرات و عوارض جانبي فراواني به همراه دارد. علت اصلي كاهش وزن با مصرف قهوه معمولي محتواي بالاي كافئين آن است. از ويژگي هاي كه كافئين قهوه سبز مي توان به تحريك چربي سوزي٬ سركوب چربي‌سازي در بدن٬ افزايش سطح انرژي بدن و اثرات گرمازايي اشاره كرد. در حقيقت كافئين موجود در قهوه سبز بسيار كمتر از قهوه معمولي است. در حدي كه نمي توان علت اثرات لاغري را به كافئينقهوه سبز نسبت داد. در واقع مواد شيميايي ديگري مانند كلروژنيك اسيد موجود در اين گياه علت اثرات لاغركننده آن است. با توجه به خواص بي نظير اين ماده ي گياهي بايد به دفع شديد صفرا و به‌دنبال آن كاهش كلسترول در بدن نيز اشاره داشت. علاوه بر اين موارد ذكر شده، مصرف قهوه سبز مانع از جذب برخي قندها مي‌شود. كه در‌ نتيجه اختلال در جذب قندها، مانع ورود انرژي زياد به بدن مي شود.

احتمالا خيلي ها اين نكات مثبت را تبليغات توليدكنندگان مي دانند. شايد اين سوال براي همه پيش بيايد كه آيا قهوه ي سبز واقعا لاغر كننده است؟ واقعيت اين است كه قهوه ي سبز حاوي نوعي آنتي‌اكسيدان قوي است. با توجه به مطالعات انجام شده با مصرف قهوه سبز آنتي‌اكسيدان هاي آن به تنظيم فشار‌خون كمك مي كند. علاوه بر اين نوشيدني قهوه سبز لاغري به مقاومت در مقابل انسولين و كنترل قند خون به بدن كمك مي رساند. اين نتايج بدست آمده طي تحقيقات و مطالعات انجام شده كسب شده است. اما مطمئنا آزمايشات بيشتري به روي اين ماده انجام مي گيرد تا دليل اين ويژگي هاي معجزه گر بيشتر روشن شود. شايد سوال خيلي ها در مورد مصرف قهوه ي سرد اين باشد كه آيا مي توان به هر اندازه در طول روز مصرف كرد؟ مطمئنا زياده روي در مصرف هر ماده اي پسنديده نيست. براي كسب خواص اين نوشيدني نيز بايد آن را در حد منطقي مصرف كرد. در غير اين صورت به جاي فايده، به بدن ضرر مي‌ رساند. اگر مصرف چاي سبز سهله بيش از اندازه م شود نه تنها مفيد نيست بلكه مشكلات و عوارضي را به‌دنبال خواهد داشت. افراط در مصرف قهوه سبز باعث افزايش ماده در خون مي‌شود كه مي تواند باعث سفت شدن ديواره قلب و عروق شود.

قهوه سبز سهله ,قهوه سهله ,خريد اينترنتي قهوه سبز سهله , خريد قهوه سبز سهله , دمنوش قهوه سبز سهله , قهوه لاغري سهله