انواع قهوه سبز لاغري سهله انواع قهوه سبز لاغري سهله .

انواع قهوه سبز لاغري سهله

قهوه لاغري سهله

قهوه سبز را چگونه دم كنيم

 

قبل از اينكه به نحوه درست كردن قهوه سبز بپردازيم بهتر است با اين نوع قهوه و مكمل هاي لاغري ان بيشتر آشنا شويم تا بتوانيم در ادامه به طرز تهيه قهوه سبز براي لاغري به منظور تاثيرات بيشتر دقت بيشتري نماييم. قهوه كه داراي دو نوع سبز و معمولي است اين روزها بسيار در تبليغات و كمپاني هاي توليد كننده مكمل هاي لاغري استفاده مي شود. اين كه قهوه لاغر كننده سبز و معمولي و يا مكمل هايي كه در ساختارشان از اين دونوع قهوه و بالاخص قهوه ي سبز استفاده ميشود , كداميك تاثير بيشتري در لاغري دارد جاي بحث فراواني است كه در ادامه به طور مجمل و مختصر به آن خواهيم پرداخت.

زماني كه شما به درست كردن قهوه سبز مي پردازيد و به صورت دم كرده اين قهوه را مورد استفاده خود قرار مي دهيد مي توان به طور مسلم بيان نمود كه داراي تاثيرات بهتر و عوارض كمتري نسبت به مكمل هاي آن خواهد داشت. شايد در بسياري از تبليغات از واژه قهوه لاغر كننده سبز در محصولاتشان استفاده شده باشد و تاثير انها در لاغري نيز تا حدودي تاثير گذار باشد ولي يقينا هرچيزي به صورت طبيعي و خالص داراي تاثيرات به نسبت بيشتري خواهد بود. مسلما طرز تهيه قهوه سبز براي لاغري به مراتب راحتر و شايد كم هزينه تر از مكمل هاي قهوه لاغر كننده سبز بوده و مي توان با خيال راحتر به مصرف آن نيز اقدام نمود.

روش هاي رايج براي درست كردن قهوه لاغري سهله

امروزه در بسياري از رسانه هاي اجتماعي از روش درست كرده قهوه سبز به شكل و شيوه هاي گوناگون صحبت به ميان امده و اينكه كدام روش اصولي تر و داراي تاثير گذاري به مراتب بهتري است جاي بحث و سوال است و همچنان نتايج كافي در اين رابطه منتشر نشده است ولي ما به چند روش بسنده مي كنيم و بصورت مختصر نحوه درست كردن قهوه لاغر كننده سبز را براي شما شرح مي دهيم.

جوشاندن قهوه لاغر كننده سبز در قهوه جوش

شايد اين رايج ترين روش درست كردن قهوه سبز در اكثر مناطق باشد . در اين نوع از طرز درست كردن قهوه سبز ابتدا به اندازه فنجان كه معمولا يك فنجان انتخاب مي شود مي توان مقدار يك قاشق مرباخوردي پودر قهوه لاغر كننده سبز( البته خود قهوه سبز بايد آسياب شده و تبديل به پودر گردد) را به آب جوش اضافه نموده ودر قهوه جوش ريخته و به مدت ۱۵ دقيقه منتظر دم كشيدن ان ماند بعد اين زمان قهوه آماده شده را از صافي عبور داده و بعد خنكي ان, ميل نماييد.

جوشاندن قهوه لاغر كننده سبز در شيرداغ كن

در اين روش اگر قهوه جوش در دسترس شما نيست مي توانيد از شير داغ كن يا قوري براي درست كردن قهوه سبز استفاده كنيد مانند روش قبل مواد قهوه لاغر كننده سبز را اماده كرده و در داخل شير داغ كن بريزيد در قهوه معمولي اغلب از شكر براي شيرين كردن استفاده مي شود ولي چون چاي قهوه سبز نوعي لاغركننده محسوب مي شود در نتيجه اضافه نكردن شكر عاقلانه تر است مخلوط حاصل را روي گاز گذاشته و منتظر آماده شدن باشيد فراموش نكنيد كه پس از قرار دادن روي گاز از هم زدن قهوه ي سبز لاغري و آب خودداري كنيد . بعد دقايقي خواهيد ديد كه عطر قهوه سبز در فضاي آشپزخانه منتشر مي شود در اين زمان بايد منتظر بالاآمدن قهوه از شير داغ كن باشيد زماني كه اين حالت رخ داد يعني قهوه شما آماده است و مي توانيد پس از خنك شدن و ريختن در فنجان ان را ميل نماييد. نكته مهم اينكه جوشيدن قهوه لاغر كننده سبز روي حرارت مناسب نيست چرا كه خواص آن به مراتب كمتر خواهد شد بايد حالتي دمنوش مانند به خود بگيرد چرا كه نسبت به قهوه معمولي ملايم تر و رقيق تر خواهد بود.

طريقه درست كردن قهوه سبز به صورت كيسه اي

اين روش درست كردن قهوه سبز راحترين گزينه مي باشد كه مقداري اب را جوشانده در فنجان يا ليوان ريخته و سپس يك تي بك يا قهوه لاغر كننده سبز كيسه اي را داخل ان قرار داده چند دقيقه صبرنموده و قهوه اماده شده را ميل نماييد.

 

قهوه سبز لاغري سهله , قهوه ي سبز سهله , دمنوش لاغري سهله , چاي سبز سهله , چاي لاغري سهله , دمنوش سهله

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۴۲:۲۷ توسط:ليلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :