طرز استفاده از قهوه سبز براي لاغري

زماني كه براي رسيدن به طعم بهتر و مناسب تر ,قهوه معمولي را كه به رنگ قهوه اي است و اغلب ما آن را به اين رنگ مي شناسيم, در حرارت بالا تفت مي دهند به قهوه سبز تبديل مي شود. استفاده از تفت در دماي بالابه منظور روش استفاده از قهوه سبز مي باشد چراكه مزه اوليه آن قابل تحمل نبوده و بسيار تلخ مزه مي باشد.
طرز استفاده از قهوه سبز براي لاغري
دليل برتري دمنوش قهوه سهله نسبت به قهوه معمولي
وجوداسيد كلروژنيك بيشتر در قهوه سبز نسبت به قهوه معمولي و قهوه اي رنگ , تاثير زيادي در مصرف و نحوه استفاده از قهوه سبز مي گذارد و دليلي است بر ارجعيت بودن قهوه سبز لاغري نسبت به قهوه معمولي. دليل برتري قهوه سبز به دليل آزاد شدن گلوكز از كبد به بدن مي باشد كه اين امر باعث سوخت و ساز و سوزاندن بيشتر چربي در بدن مي شود. ولي بايد با روش استفاده از قهوه سبز براي لاغري به طور دقيق آشنا شويد تا مصرف بيش از حد و خارج از مقدا ر معين دمنوش سهله , اين فرايند سوخت و ساز در بدن را دچار اختلال و مشكل نكند.
طريقه استفاده از قهوه سبز
روش استفاده از چاي سبز سهله براي لاغري با توجه مدت استفاده از ان
در تحقيقات علمي صورت گرفته روي تعدادي از افراد كه از قهوه سبز براي رسيدن به وزن ايده ال و كم نمودن اضافه وزنشان در سال ۲۰۱۲ استفاده مي نمودند نتايج زير حاصل شد. اين افراد به مدت دوازده هفته پي در پي و مداوم از قهوه سبز به تنهايي براي كم كردن وزنشان استفاده مي نمودند بعد از گذشت اين زمان ميزان وزن انها در حدود هشت كيلو گرم كاهش يافت كه مقدار قابل توجهي است. همچنين با طرز استفاده از قهوه سبز به صورت اصولي در اين افراد بيماري هاي عروقي و قلبي كمتري نمود كرد و نتيجه بيانگر اين امر بود كه مصرف قهوه سبز سبب حافظت از پوست در برابر عوامل پيري زود رس نيز شده بود.
طرز استفاده از قهوه سبز و ميزان مصرفي آن مي تواند در بدن ايجاد عوارض نمايد اگر به نادرستي و بيش از اندازه مصرف شود ممكن است تشنج عصبي در فرد ايجاد نموده و يا دستگاه گوارش رادرچار اختلال نمايد پس حتما قبل از مصرف با پزشك خود در رابطه با ميزان و نحوه استفاده از قهوه سهله مشورت نماييد.
طرز استفاده از قهوه سبز براي لاغري
طريقه مصرف قهوه سبز با توجه يه وضعيت بدن
اگر از بيماري فشار خون بالا رنج مي بريد بايد در روش مصرف قهوه سبز دقت بيشتري كنيد چراكه مصرف مناسب اين قهوه به ميزان ۹۳ الي ۱۸۵ ميلي گرم به صورت كپسول مي تواند فشار شما راتنطيم نموده و باعث بهبودي ان گردد.
اگر جزو افرادي هستيد كه از كپسول خالص قهوه سبز براي لاغري استفاده مي كنيد توصيه ما به نحوه استفاده از قهوه سبز لاغري  طبق ميزان ميلي گرم و يا تعداد مشخص از اين كپسول ها در روز مي باشد يعني در حدود ۲ كپسول چهار صد ميلي گرم و يا مقدار هفتصد الي هزارو پنجاه ميلي گرم در روز مي توان مقدار مناسبي براي كاهش وزن و رسيدن به وزني ايده ال در شما باشد. فراموش نكنيد نحوه استفاده از چاي سهله به صورت كپسول , نيم ساعت قبل از وعده غذايي به همراه مقداري آب ( يك ليوان) مي باشد.

طرز استفاده از قهوه سبز براي لاغري در حالت پودر آن
در مواردي كه نمي توانيد اين ماده لاغر كننده را به صورت كپسول تهيه و مصرف كنيد مي توانيد از عطاري و داروخانه ها پودر ان را تهيه كرده و به مقدار ۶۰ گرم در ۳۰۰ سي سي آب ريخته و در حالت جوش قرار دهيد و پانزده دقيقه بعد ظرف را برداشته به مدت ۱ ساعت براي جدا شدن ناخالصي هايش به ان مهلت دهيد و از صافي حتما عبور دهيد و سپس روزانه دو فنجان از ان را براي لاغري ميل نماييد.

 

قهوه سبز سهله ,قهوه سهله ,خريد اينترنتي قهوه سبز سهله , خريد قهوه سبز سهله , دمنوش قهوه سبز سهله , قهوه لاغري سهله